جستجوی این وبلاگ

۱۴۰۲ آذر ۱۴, سه‌شنبه

مشهد؛ قتل یک قربانی کودک همسری توسط نامزدش


 یک دختر ١٧ ساله قربانی کودک همسری، توسط نامزد جوان خود با ضربات متعدد کارد در شهر مشهد به قتل رسید. نشریات فعال در داخل ایران، بدون ارائه جزئیات مشخصی انگیزه متهم را "اختلافات قبلی" عنوان کرده‌اند.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز پنج‌شنبه ٩ آذر ماه ١٤٠٢ (٣٠ نوامبر ٢٠٢٣)، یک دختر ١٧ ساله که هویتش "زینب - الف" عنوان شده، توسط نامزد ٢٢ ساله خود در یکی از خیابان‌های مشهد و حین بازگشت به منزل والدینش، به قتل رسید.

بنابر گزارش روزنامه خراسان، متهم ٢٢ ساله که نام او به اختصار "احمد - ح" آمده، با وارد آوردن ۲۰ ضربه کارد، دختر ١٧ ساله را مقابل انظار عمومی به قتل رسانده بود.

این روزنامه به نقل از برادر این قربانی کودک همسری نوشته است که "خواهرم حدود ۸ ماه قبل به عقد احمد در آمد ولی نامزد خواهرم به وعده‌ها و قول و قرارهایش عمل نکرده " و "هیچ کدام از توافق‌های خانوادگی را جدی نگرفت."

متهم پس از آنکه محل ارتکاب جرم را ترک و به شهر پیشوا از توابع استان تهران رفته بود، در این شهر بازداشت و انگیزه خود را اختلافات قبلی" اعلام کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت و احضار دو روزنامه‌نگار در قزوین و تهران با اتهام «نشر اکاذیب» در فضای مجازی

  حسام عابدی‌ها، روزنامه‌نگار، به دلیل گزارش درباره یک کلاهبرداری بزرگ در قزوین و انتقاد از مسئولان قضایی بازداشت و حسن عباسی، روزنامه‌نگار ...